Thursday, February 12, 2009

tag session

memandangkan kakak saya HAWA telah menge-tag-kan nama penuh saya ke dalam beberapa soalan dimana beliau juga telah di-tag untuk menjawabnye, maka saya dengan seikhlas hatinya menerima tag beliau itu.

lets check it out babe ;)

Peraturan Tag
Senaraikan:
3 lagu yang wajib ada dalam playlist.
3 barang yang wajib bawa bersama.
3 tempat yang dekat di hati.
3 laman web yang selalu dilawati (selain Facebook, Friendster, dan Myspace)
3 blog yang mahu di-tag

lets begin darl!

3 lagu yang wajib ada dalam playlist.
~ sum41-count your last blessings & kick me when i'm high
~ all bunkface rhytm yo!
~ BMTH-chelsea smile

3 barang yang wajib bawa bersama.
~ sony mp3 saya
~ sony ericsson k770i (supaya senang dihubungi ketika sesat dimana2/mengambil
gambar dgn aplikasi kamera cybershotnye)
~ of kos beg duit(yg serupa dgn beg letak handphone tu) dimana beradanye bank card &
helaian kertas2 bernilai di MALAYSIA.

3 tempat yang dekat di hati.
~ rumah yang dibina oleh ayah aku! location=bndr seri ******
~ condominium di taman shamelin cheras!
~ bukit bintang area juga!

3 laman web yang selalu dilawati (selain Facebook, Friendster, dan Myspace)
~ blogspot
~ youthsays
~ youtube

3 blog yang mahu di-tag
~ kamu-kamu yang telah mengikuti blog ini.terima kasih ya.
~ nadzirah (atau aku kenali sbg nad comel) adalah wajib keatas kamu ya!
~ cik sanggul (HEP department kptm)

2 comments:

  1. hahaha...
    wanie...
    aku kne tag so aku pon kne wt bnde alah ni kew?
    hahahaha

    ReplyDelete