Tuesday, February 10, 2009

aktiviti!

selesai edit blog!eh lpe plak.act ni 2nd blog aku,which is yg 1st aku dah buang dgn jayanya.yeah!!but, laparr weh.serius.kejep aku survey ape ade kt dapur setinggan tu.yeay jumpe maggi,telur, hot dog dan air panas.dan aku pun mula la pakai apron(padahal mane ade) ish.dah lme ak xmkn megi weh.sumpah.ok.selesai adegan masakan bersama martha stewart.haha.but hey, i've found a pack of chopstick.serius ak xreti guna.tapi aku akan cuba sedaya mungkin.ceh.dengan hasil usaha sama dengan youtube - broadcast yourself.heh siap logo lagi! ok, continue, jadi aku pown berjaya menggunakan chopstick yg selama ni ak xpernah nk guna.tq youtube.ni aku share utk who those yg rajin mengkaji seperti aku.betul2 ho-liaw!

dan inilah megi yg berjaya dihasilkan!abaikan kacang peas tu ok.mmg xde dlm recipe tadi!



No comments:

Post a Comment