Wednesday, February 11, 2009

sonymp3

jam desktop : 2310
uniform : baju kurung kelas pagi tadi.
condition : of course xmandi lagi.
aktiviti : xpasti.haha.


ok.kesemua yg diatas benar.haha.nk mandi, tp bathroom aku 2 lampu terbakar.adehh.kenela gune 1 lg bathroom tu.kne ah tggu makhluk2 rumah aku yg baru balik dari netball tadi mandi dulu.depa lagi masam kott.hahah.tadi mcm nk mandi gak kt bathroom tu tapi gelap gile kott.ish.menyusahkan betull ah.ok done with it.1 hal lg, lpas ni nk kne refer laa sket2 bku web programming sbb esok ade quiz.ahah sbb tu la aku makin giat tgk2 balik html kt myspace (ceh padahal addicted je).ok ini mungkin condition aku lpas mandi ni kott. dengan hensemnye aku akan:



yeah, itu dia.tambahan dengan secawan coke dengan meggunakan cawan yang selalunye digunakan untuk air panas like coffee.haha.ok.ok.ok ske hati laa nk gne cawan ape en.kadang2 aku pakai teguk je dari botol 1.5liter tu.betapa huduhnye perangai tu kan.alahhh.janji aku xhaus lagi.dah lah nak mandi.ttyl

No comments:

Post a Comment