Thursday, February 12, 2009

hari ini = today!

seawal jam 10pagi aku dikejutkan untuk ke kelas oleh kakak saya HAWA.ceh awal sgt ah tu.class is begin about 30mins je lagi.ok,seperti yg sedia maklum, saya mmg xmake up utk hadir ke kelas ye!bedak pown selalunye tidak pakai.dengan semangat bagi mengahadapi hari baru aku pun meninggalkan bilik tidur tercinta yang dikongsi beberapa teman lain dengan berkeadaan spt ini:



itu cuma perumpamaan ye bagi bilik kami yang serba mewah dgn pelbagai bangsa adapter serta charger handphone&laptop.tidak termasuk pakaian dan kain selimut yang kadang2 tak sempat dilipat.hahaha.ok.mmg pagi tadi aku lambat(padahal hari2 pown same jgak) tapi aku xpernah laa lewat sgt kan smpai kelas.klau lmbt skit2 tu biasala.ceh poyo.abaikan.maka pada 1130 tadi berlangsunglah kuiz web programming.aku xnak ulas pasal ni ok.habis kelas dlm 1600.terus ke rumah.memang definately penatt.tapi bagi aku hari2 pown penat jugakk.ishhh.ehh lupe.aku suke environment kelas aku sem ni even penduduknye mencecah berjuta, eh 5 abad orang.




inilah wajah monster kampung ikan bilis.tak ok.ini lakonan semula watak penat.

No comments:

Post a Comment