Sunday, February 15, 2009

boyfriend!

yeah!yeah! penatt.penatt. yea ak mmg totally penat harini.mne taknye, si tikah tuu haa.tetibe ajak pegi SOGO.da ah tu, rombongan beramai2 lagii.haha.eh2 mse tadi ternampak laa kanak2 balik sekolah, then tetibe je teringat
nak buat benda nihh.act.dari aritu lagi nk buat, tp xsempat.ok.read this!mereka ni antara2 nama penting semasa tumbesaran sedang berlaku keatas diri aku dulu2!

kamal = ak xpasti ko keje ape.yg pnting sumpah lama aku xjumpe ko.
hafiz = mak ko ckp ko kt sabah.bakal polis.bagus! ;)
iskandar = ko da kawen! tahniah.ade anak suruh pnggil ak mummy.
fadil = ko makin comel ah.haha sejak rambut botak
farid = ko masuk poly enn.salu nmpk ko tp ak malu je nk tegur.haha
azrul = salu gk nmpk ko.tapi ko sebaya adk ak wtpe nk heran.ceh
amer = since mak ko anta ko dduk kg, xpena dowh jmpe ko lg.hurm
deqwaa = kite mmg salu kne mara ngn ayah enn.
nina = ko salu ngn deqwaa je, sbb korg ske men masak2.haha


atyra = si nakal yg slalu susahkan korangg!!

ok cuba perhatikan betul2, mmg hanya ada 3 sahaja nme kanak2 perempuan pada masa itu.xtaulah klau korang assume farid/kamal itu adalah perempuan kann.actually dat was my friends in my neighborhood.ok! dari kecik ktorg sesama.n da best part is, korang jaga aku like ur own lil sister yo!klo ingt2 balik mmg best ah moment tu.so, mmg xhairan kan, kenapa aku mmg tidak sepenuhnya bergaya seperti wanita(perkataan utk menggambarkan kelembutan seorang gadis).korang taw kann kenapa?mmg dari kecik, ak da biasa pakai pakaian2 kanak2 lelaki.sumpah masa aku kecik aku pakai skirt atas paksaan ibu.haha.i miss dat moment so damn much yo.seriusly sejak aku da jarang pulang ke rumah ni, mmg susah gle nk nmpk korang.ishh!klo nmpk pown ak akn buat2 cam xkenall.sory, ak act maluu kott.haha.hopefully korg juga ade blog ye, supaya korg baca benda2 ni.nak main2 cam dulu.jom ahhh!



p/s:padahal taw je korang mmg xmen benda2 ni sume.ok darl! c u later ye.mari kte main galah panjang mcm dulu2.

No comments:

Post a Comment