Thursday, March 25, 2010

would you be my next boyfriend :)

tolonglah, tolonglah jadi bf saya.awak sangat hensem, sampai hajat hati nak jadikan Honda Jazz atau Toyota Vios sebagai penyeri hidup pun dah berkurangan, eh tipu tipu, masih utuh! tapi tergugat sikit sebab awak lagi murah dari mereka berdua. tapi saya kene tanya ayah saya dulu, die terima tak awak sbagai menantu.saya kene dengar cakap die, sebab die yang akan belikan awak untuk saya.so please, please berkelakuan baik ye.

ok stop merapu dan buat cerita sedih.hehe

semalam masa bace paper metro, jumpe 1 artikel yang memang sangat intresting. duhh how i want that car so much. Proton has upgraded from Persona to Persona Eligance.fuhhh, memang sangat meleleh air mata bile tengok gambar (tu baru tengok gambar, belum baca description) bile baca, pengsan kejap.dahlah cantik, murahh pulak tu, eceh cakap macam harga rm2.50.ok ok serius balik. ayah, silalah beli satu.tolonglah, tolonglah. nahh tengok semua ni :



hensemnye, hensemnye

tapi saya tetap nakkan 2 ketul kenderaan ni. saya tahu ayah akan setuju pada lagi 2 ni, tapi kalau saya pakai yang ini, maka saya kene ikat perut tiap tiap bulan. tapi takpelah,sebab mereka pown lagi hensem, maka saya setuju untuk puasa kalau dapat.hehe. ok ayah make your decision, sape menantu yang lagi layak untuk saya :)

omg, ini pown hensem.duhh
dan ini juga, baby blue
okeh ini pown sama.nak semua laaaaa

No comments:

Post a Comment