Friday, March 13, 2009

mind ur own words! or better shut up.

apa yang baru berlaku baru2 ni buat aku makin berhati2 dari berkata-kata.oh tidak, kenapa la ko boley olah balik kata-kata aku dan buat orang lain tuduh aku menyumpah dia.oh what the f***.sebab tu aje aku dah bergaduh.even ape yang aku cakap tu betul dan bermaksud lain.maka dengan itu dia amatlah marah pada aku.haih.nampaknye there's no one i can trust anymore.cume tinggal beberapa kerat sahaja lagi.sorry juga kerana aku tak boley lagi berpatah balik ke perangai lama.suka bergurau dengan kau dan kau juga.nasib ah.maka dengan itu, kalau anda berasa tidak faham atau kurang faham dengan perkataan yang dikeluarkan, maka tolong tanya kembali untuk pengesahan ataupun diam saja.ok?dan buat pengetahuan semua,aku tersangat lah marah dengan perkara ni.hey kalau setakat nak berhibur aku xde lah nak heran berbanding pelbagai asignment dan project yang lagi menjamin masa depan lahh.huh.maka aku rasa nak jadi serial killer.sorang demi sorang akan kubunuh!!! hahahahahah


No comments:

Post a Comment